kryssargodis

Hej allihopa. Nu har det varit lite dålig uppdatering på min sida. Igår hade jag tänkt lägga ut bilder och berätta om kryssningen. Men jag vet inte vad som hade hänt, internet var skitsegt och återanslöt sig hela tiden. Och nu har jag inte hårddisken ikopplad. Om jag orkar lägga in dem ikväll eller imorgon så gör jag det. Eller ja, senast imorgon hoppas jag. Eftersom annars är det lite sent. Nu kan jag i alla fall visa vad jag köpte på kryssningen, förutom alkoholgrejer.

 
Vit Toblerone, Lakritspastiller och Strawberryflakes


Kommentarer
Postat av: Sussi

Strawberry Flakes låter gott - har jag aldrig hört talas om. Har du provat dem förut? Vit Toblerone köpte Uffe oxå när han var i Tyskland i höstas, men den har vi inte smakat ännu.

2011-01-14 @ 19:50:19
Postat av: freja

det är som såna där som finns i cornflakes ibland :) jättegott enligt mig

Åh, jag älskar vit choklad och jag älskar toblerone, så det var jättegott

2011-01-14 @ 21:30:34
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja ahahaha XD, det var roligt! Nej alltså det där är bilder från att jag hyrde filmen (:

2011-01-14 @ 21:51:11
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0