ikväll och idag

Hej! Ikväll blir det utgång! Wohoo! Eller nåt sånt, haha. Jag har precis fixat klart mig och väntar på att Fredrik och Erika ska komma hit. Senare ska vi in mot stan och möta Therese och Fredrik 2.
Idag har jag jobbat min sista dag på en skola som jag har varit på hela veckan. Det var lite sorgligt faktiskt, eftersom jag började känna alla här. När jag sa till en tjej att det var min sista dag sa hon "Neeeej! Jag kommer sakna dig jättejättemycket!". Åh man känner sig ju älskad. Efter det åkte jag till stan och köpte Toblerone och knäckebröd, haha konstig kombination jag vet... När jag kom hem sydde jag två knappar på jackan som lossnat och dammsög lite i hemmet, jag är så duktig idag. Nej nu har jag inte mycket mer att skriva, öhm, det här har jag på mig ikväll (tror jag, har inte riktigt bestämt, men det blir nog så, orkar aldrig byta när mina vänner väl har kommit):

 
Jag ser ut som en fjortis men jaja.


 
The outfit.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha (:



Ska du på Jennifers partey? (:

2011-01-28 @ 21:25:46
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp :D:D

2011-01-29 @ 21:59:05
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0