harry potter

Orkar inte svara på engelska så får bli svenska svar.

List your 12 favorite characters, not in order. NO PEEKING.
1. Albus Dumbledore
2. Nymphadora Tonks
3. Harry Potter
4. Ron Weasley
5. Ginny Weasley
6. Sirius Black
7. Hermione Granger
8. Fred Weasley
9. Remus Lupin
10. Severus Snape
11. Luna Lovegood
12. George Weasley

1) Have you ever read a Six/Eleven fanfic before?
: Sirius/Luna, haha nej. Varför skulle dom passa ihop.

2) Do you think Four is hot? How hot?
: Ron, Yum! Get sleezy for Ron Weasley.

3) What would happen if Twelve got Eight pregnant?
: Fred/George, Det skulle vara den mest störda berättelsen i universum.
   
4) Do you recall any fics about Nine?: Remus, Har sett men aldrig läst.

5) Would Two and Six make a good couple?
: Tonks/Sirius, Nej, eftersom det är kusiner.

6) Five/Nine or Five/Ten?
: Ginnny/Remus, Ginny/Snape? Nej jag vet inte... Ew.

7) What would happen if Seven walked in on Two and Twelve having sex?
Hermione, Tonks/George, Hon skulle väl skrika och cursa dem eller nåt. Fast nej, Hermione cursar ingen.

8) Make up a summary of a Three/Ten Fanfic.
: Harry Potter/Snape, Harry får reda på varför Snape har varit ett sånt pain-in-the-ass alla dessa år... Haha. En sån fic skulle jag aldrig skriva!

9) Is there any such thing as a One/Eight fluff?: Dumbledore/Fred, det finns ju med alla... Men båda här är *snyft* döda :(

10) Suggest a title for a Seven/Twelve Hurt/Comfort fic.: Hermione/George, A Ron to remember, enda sättet att de två skulle bli ihop skulle vara om Ron dog.

11) What kind of plot would you use if you wanted Four to de-flower One?
:
Dumbledore har inte haft sex i hela sitt 150-åriga liv, och Ron vill bara bli av med den. Asså förlåt men jag vet inget bättre, det här skulle aldrig gå XD

12) Does anyone on your friends list read Three het?
: Harry Potter, jag vet inte vad det här betyder, men säkert. Det är ju själva The Chosen One. Duh. Jag ignorerar att det står vänlista och tar det som mig istället, eller alla HP-fans.

13) Does anyone on your friends list write or draw Eleven?: Luna är underbar att rita. 

14) Would anyone on your friends list write Two/Four/Five?
: Tonks/Ron/Ginny, Jag hoppas VERKLIGEN inte det, alla tre är ju släkt! Eller ja, Tonks är inte lika nära som Ron och Ginny...

15) If you wrote a song-fic about Eight, what song would you choose?
: Fred, Nån låt om hur kul man kan ha, men som sedan ändras till hur han dog som hjälte. Jag hoppas det finns en sån... 

16) If you wrote a One/Six/Twelve fic, what would the warning be?: Dumbledore/Sirius/George, Ingen varning alls. En helt normal vänskaplig historia. Kanske Sirius skulle se tillbaka på sitt år på Hogwarts med Dumbledore?

Favorite member of the Golden Trio?: Ron
Favorite family?: Weasley
Favorite antagonist?: Jag vet inte
Favorite Death Eater?: Snape

Three favorite spells?
1. Expecto Patronum
2. Reducto
3. Incendio

Three favorite potions?
1. Polyjuice
2. Amortentia
3. Felix Felicis

EITHER/OR

Floo powder or broom: Broom
Bertie Bott’s Every Flavor Beans or Chocolate Frogs: Frogs.
Death Eaters or Dumbledore’s Army: Dumbledore’s Army.
Fred or George: Fred.
The Ministry of Magic or Gringotts: Gringotts.
Sirius or Lupin: Sirius.
Occlumency or Legilimency: Occlumency.
Animagus or Metamorphagus: Jag skulle vilja vara en Metamorphagus.
Mermish or Parselmouth: Parselmouth.
Draco or Lucius: Draco.
Peter Pettigrew or Mundungus Fletcher: Mundungus.
Whomping Willow or Flying Ford Anglia: Ford Anglia.
Invisibility cloak or Pensieve: Pensieve.
Grimmauld Place or The Burrow: The Burrow.
Werewolf or Inferi: Werewolf.
Herbology or Care of Magical Creatures: Care of Magical Creatures.
Professor Binns or Professor Umbridge: Professor Binns.
Yule Ball or Quidditch Championship: Quidditch. Nej Yule Ball. Nej båda.
Peeves or Nearly Headless Nick: Nick.
Hippogriff or Thestrals: Hippogriff.
Durmstrang or Beaubaxtons: Beauxbatons.
S.P.E.W or the Inquisitorial Squad: SPEW.
Three Broomsticks or The Leaky Cauldron: Three Broomsticks.
Portkey or Apparation: Apparation.


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe shit, jag fattar typ inget :d

2011-01-04 @ 16:09:55
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0