banan

Jag bloggade inte alls igår. Var för trött. Äh jag berättar om helgen istället.
Igår var jag hemma i sängen nästan hela dan. Fast gick på mina syskons öppet hus på min gamla skola och träffade två gamla lärare. Jag sov nästan ingenting den natten. Men tittade på film med mina vänner, då gick jag tidigare för jag var tvungen att sova. Jaja, tråkigt. Nu mår jag inte världens bästa, är jätteförkyld och har kanske feber, men kan inte kolla eftersom jag inte hittar febertermometern.
Så det jag skriver nu är inte så bra skrivet för jag kan inte tänka, bla bla bla. Vänner står på min tv, har kommit till säsong 5 hittils. Sen måste jag köpa konsertbiljetter till FF i sommar.
Nu undrar ni säkert om fredan, haha, den tar jag i nästa inlägg. Puss och kram skumbanan (äckel-Sean Banan har förstört alla innebörder med banan).

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0