2011

Har nyss vaknat. Och kan säga en sak: Det är inte världens roligaste att vakna på nyårsdagen.
Kom hem vid sex igår tror jag. Eftersom pendeltågen inte gick när vi skulle åka hem, så tog vi en jättelång promenad till nån buss som kom fram till Örby slott, därifrån tog vi också en buss och till slut var vi i Högdalen. Mina vänner gick hem medan jag tog tunnelbanan. Och jag visste ingenting när vi gick efter bussen plus att jag hade ett par gamla skor med slitna klackar så jag halkade hela tiden. Tror vi gick i en biltunnel så jag och Jessica höll varandra i armen för att hänga med.
Men ett kul nyår hade jag! Och tack till ALLA som var med! Ni gjorde mitt år <3

Kommer kännas ovant att skriva 110101 till exempel...


Kommentarer
Postat av: Emma

ja, haha :D:D. hihi, ja I love eclipse. get it! :D



Nu ska jag se Inception och äta lunch :D

2011-01-01 @ 13:02:33
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha. Jo det gick bra, mamsen plockade ju upp mig så det va najs. Idag blir bara degig dag :d

2011-01-01 @ 14:44:46
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0