underbara snö

Okej, jag tycker vanligtvis inte om snö och vinter vid den här tiden, då längtar jag mest till våren. Men idag... Det var det underbaraste jag sett! Sol och snö borde gifta sig och skaffa massa underbara snygga snösolbarn!
Jag är i Nykvarn nu, och det tog en jävligt lång tid att komma fram... Jag tog tåget 11.30 från Stockholm södra, mötte Lollo i Huddinge, tåget stannade och hade lite problem så vi kom fram till Södertälje 12.30. Tog bussen en kvart senare. Den tog en halvtimme, sen klev vi av och gick en låång promenad till Kråkis. Men det var underbart och jättehärligt! Så vi tog fram min systemkamera och tog massor av bilder på kärleken. Som jag nu tänker visa. Resan tog mig sammanlagt 2 timmar och 15 minuter.




Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0