skins 30 day challenge - day 28

Day 1 - Your favorite generation - Generation 1
Day 2 - Your favorite character G1 - Maxxie/Cassie
Day 3 - Your least favorite character G1 - Jal/Michelle
Day 4 - Your favorite character G2 - Emily
Day 5 - Your least favorite character G2 - No idea
Day 6 - Your favorite character overall - Maxxie/Cassie
Day 7 - Your favorite episode - Season 2 Episode 1 Tony & Maxxie
Day 8 - Your least favorite episode - Season 1 Episode 3 Jal
Day 9 - Your favorite scene - Jag tror det är den scenen när Sid börjar gråta på Tonys axel, den är så sorglig, härlig, underbar. På nåt vis. Sen gillar jag när de sjunger Wild World, men det är inte precis en scen
Day 10 - Something you hate about skins - Om det finns nåt jag hatar, är det antagligen att de är yngre än mig, annars vet jag inte
Day 11 - Your favorite quote from Skins - "What would you do if everything's so fucked up and you just don't know what to do?" - Sid "I'd stop eating until you take me to hospital." - Cassie
Day 12 - Your favorite funny scene - När Chris ska duscha och blir sparkad i rumpan av en uteliggare
Day 13 - A scene that makes you sad/cry - Samma som dag 9
Day 14 - A scene that makes you happy - I slutet av säsong 1. När Cassie och Sid förenas
Day 15 - A scene that makes you angry - Kanske inte precis arg, men irriterad på Cooks bitchiga stil när han vet att Freddie gillar Effy och sen "tar" henne
Day 16 - Your favorite Skins finale - Helt klart säsong 1! Med Wild World i slutet. Men om man måste välja finale av en generation. Väljer jag Generation 2, eftersom Cook ger tillbaka.
Day 17 - Your favorite Skins friendship - The Three Musketeers, Cook, Freddie och JJ, så som de var innan Effy kom
Day 18 - Your favorite Skins romance - Sid/Cassie
Day 19 - A whacky ship that you would love - Maxxie/Chris
Day 20 - Your favorite character entrance - Katie & Emily
Day 21 - Your favorite minor character G1 - No idea
Day 22 - Your favorite minor character G2 - Lara Lloyd
Day 23 - The character that is most like you - En mix av olika, både utseendemässigt och på hur de känner sig ibland. Det fick bli Cassie, Michelle, Emily och Effy
Day 24 - An episode you wish never happened - Season 2 Episode 9 Cassie / Season 4 Episode 7 Effy
Day 25 - Something that you wish happened but didn’t - Chris mamma borde ha gått upp och träffat Chris en sista gång
Day 26 - Your favorite Skins fanvid - Min egen
Day 27 - Your favorite cast picture - Vet inte varför jag gillar den här bilden mest (Generation 2)
Day 28 - Something you love about skins - Att det är brittiskt och inte censurerat, skådespelarna är i åldern de spelar och inte äldre, ja allt
Day 29 - Your favorite Skins fanfic
Day 30 - Anything Skins related


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0