ljus

Tjosan hejsan allihopa, jag heter Katrin... nej nej, Freja heter jag ju. Tittade bara på Sagan om Harry Potter 4 på Youtube nyss, den är så rolig!
Igår var det ju tjejkväll, jättekul var det! Vi åt tacos, spelade drickspel och massa charader! Fast jag är fortfarande asförkyld och borde vila, men ska dra till stan idag med Matilda. Vi ska kolla julklappar :)

I fredags tog jag hem en ljusstake som jag gjort på jobbet, alla barn fick göra en var och jag gjorde då den här som visas under. Den är jättefin och glittrar när ljuset i den är tänt.


Fin :)


Random, men så här ser jag ut idag. Lite av lockarna är kvar från igår, men det snöregnade så det mesta gick ur redan innan tjejkvällen började!


Kommentarer
Postat av: emma

hahahh katrin?

2011-12-19 @ 14:34:01
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0