god jul på er alla

Idag är det julafton (nähä), så jag önskar alla en GOD JUL! Imorgon ska vi fira jul hos pappa, allt blir dubbelt upp! Och här är en lista på dagens klappar:

- Ett mörkgrönt glittrigt nagellack, perfekt till jul
- Fina trosor
- En tjocktröja med texten "Be happy and smile", typ mitt budskap
- En vattenkokare som jag behöver på morgonen till mitt:
- Glöggte och te-sil
- Manikyr- och pedikyrset
(Inte nagellacken utan nån slags slipmaskin?)
- Manikyrnagellack, läppglans och lotion för händer och naglar
- Spaprodukter med massa krämer, den från jobbet
- Jack Daniels
- Harry Potter Lego år 5-7 på Wii

Jättebra saker! Tack alla och God Jul från mig till er! <3


Kommentarer
Postat av: emma

:D



Åh jag fick också manikyrset :D Åh lyx med dubbelt upp! :D <3

2011-12-24 @ 23:58:23
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0