choklaad

Idag har jag varit med bästavän Matilda. Vi var först i stan och hon bytte och köpte grejer, sen åkte vi hem till mig, köpte Cheez Balls på Lidl och lyssnade på Hot Chelle Raes skiva. Om och om igen... Vi tråkade vid datorn och blev sugna på choklad... Nu har jag ont i magen och har på mig min sidenmorgonrock och nattlinne som jag fått i julklapp och födelsedagspresent (i somras). Jättefina och matchande.
Och imorgon ska jag och pappa in till stan och köpa en dator! Det här kanske är sista inlägget jag gör på denna dator? Vem vet inte du vem vet inte jag... Godnatt på er som ska sova, själv ska jag... Titta på film kanske? Haha, jag har ingen aning, är ledig till och med nionde Januari. Lite skönt att äntligen ta det lugnt faktiskt (med jobb, inte festande ;)).


Kommentarer
Postat av: emma

Nej men ni ville ju se den så det e lugnt, mest kul att ses liksom :D...



Annars e det typ bara Drive jag inte sett :P haha

2011-12-27 @ 21:02:39
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: emma

Fin morgonrock :D:D

2011-12-27 @ 21:03:22
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0