ännu en kväll på krogen

Det känns som mina roligaste och mest händelserika inlägg handlar om utgånger, men det är ju så kul! Dagen efter (idag) är dessvärre ganska plågsamma...

Igår började det i alla fall hos Jessica! På bilden syns det vi drack (vi var tre styckna). Vi körde drickspelet 13. Jag skulle öppna den rosa champagnen med en korköppnare. Så jag skruvade och skruvade, sen sa det pang och flaskan sprutade champagne över hela golvet, var inte mycket kvar efter det... Det var så kvällen startade, med svabben och handdukar. Sen körde vi igång.
Jag och Madde lyssnade på Tonight Tonight, låten som jag är beroende av och fyfan för oss på tunnelbanan. Nyktra människor måste ha hatat oss. Vi skrek så högt vi kunde och dansade och bla bla. Men kul var det! Så vi satt på två säten var på vägen in mot Hellströms också.
På Hellströms träffade vi min syster och hennes kompisar, som firade en av dem som fyllde år i fredags. Vi träffade också en av killarna som jag berättade om förra gången vi var på Hellströms. Det är typ mötesplats för alla man känner...
Jag drack en flatliner. Den var inte god! Stark vodkashot, fick sköljas med cider. Vi dansade, sjöng, hade kul etc etc. Sen slutade kvällen så tidigt som halv ett, men det är nog bra så. Jag följde de andra till Medborgarplatsens tunnelbana, sen promenerade jag hem och la mig inte förrän vid tre-tiden. Min pappa hade lite gäster hemma eftersom han firar 50 år.

Men kvällen som kanske inte ens skulle blivit av var jättelyckad! Tack igen underbara vänner för att jag får ha så kul med er! ♥

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0