blöö

Hej.
Jag vet inte vad jag vill skriva om. Känner att jag kommer in i höstdepressionerna nu och jag HATAR det. Jag hatar hur mitt humör är påverkat av vädret. Jag önskar jag bodde i ett land där det var sommar året runt, förutom lite innan jul och runt nyår, då är det bara mysigt med snö, men inte annars...
Ja, ikväll skulle jag gå ut med mina vänner men verkar inte bli så för dumma jag var sjuk i Rättvik och känns som jag smittat alla. Jaja. Synd, för jag deprimerar mig genom helgen då, jag vill slå till på nån riktigt stor fest och bara sluta tänka på världen (jag vet inte ens vad jag är ledsen över). Jag har lite problem inombords, som jag borde prata ut om... Nej nu ska jag vara glad igen:
Hej! :D
Jag sitter hemma och lyssnar på Simple Plans skiva på högsta volym. Antingen ska jag ikväll åka ut till Kråkis eller gå ut på krogen. Annars blir det Kråkis imorrn för 100-årsfest (50+50). Jag har lite fina bilder på mig från Lovisas nya mobil :)



De har skaffat kycklingar på Kråkis <3


Jag pussar min man i Sickla <3


Kommentarer
Postat av: emma

haha ja ://



FÅGLAR <3<3<3<3

2011-08-12 @ 17:40:35
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0