bildbomb: 100-årsfest

Här kommer bilder från när mamma och hennes kille hade gemensam fest. Bildbomb nummer två är ju det här! Och Fredrik har nu bilder från Frankrike så en bildbomb därifrån ska nog också komma upp snart (: Aja, tillbaka till festbilder:


Jag hjälper till med dekorationer.


Lovisa och Mörzy <3


Så här såg de festliga tälten ut, jättemysigt!


Jag och Lovisa finklädda och redo att ta emot gäster, jag lockade håret :)


Lockade håret på min söta lillasyster.


Gästerna. Lovisa och hennes kusin.


Solen sken!


Haha.


Lovisa. Sööt.


Syster och bror hoppar studsmatta.


Badkar full med öl. Jag och syster.


Mörzy var poppis.


Tårtorna.


Gitarrmys. Jag med tändare...


Jag med min drink.

peaces.


Kommentarer
Postat av: Lollo

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!



Skicka bilderna på mig och mörzy sen! :D<3

2011-08-22 @ 23:11:12
Postat av: Lovisa

Neej, ajg har dem itne :O inte dem på bara mig och mörzyyy :O

2011-08-23 @ 15:51:00

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0