påskdagen

Tjosan hejsan allihopa. Ja, vad har hänt idag. Om jag hade en bild för varje händelse skulle jag lägga in det här. Men detta har jag ej...
Jag och Lovisa ville i alla fall köra moppe till Nykvarn igen, men det gick inte. Eftersom poliser stod där och stoppade oss och undrade hur gamla vi var och om moppen var försäkrad etc etc. Så vi körde hem igen. Fast sen åkte vi genom skogen, hihi. Så jag har åkt moppe, sått frön och... aa typ det. Nu kommer bilderna!


Bild från i påskas när vi målade kycklingar.


Min fina lilla kyckling på ägget.


Jag, koncentrerad på mitt ägg.


Just me.


Jag och Lovisa jobbar. Vi lägger jord.


Lovisa provade mitt löshår. Jag tyckte det såg lite snyggt ut.

Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0