can't keep my hands off you

Ååååååh! Simple Plans video till deras nya låt har släppts!!! Den är gullig och underbar och awesome. Okej allt med Simple Plan gillar jag, men de är ju mina idoler! <3

Btw, jätteförlåt till min/mina läsare på uppdateringen. Det ligger till såhär att min dator har ett internet som stängs av hela tiden, därför funkar det inte och jag har slutat använda den helt. Nu sitter jag hos pappa och bloggar. Eftersom han har en fungerande dator.
Jag har väl mest jobbat under veckorna, imorgon är min sista dag (tror jag) för veckan. Så det är ju skönt, att ha jobb. Sen har jag varit på landet i helgerna. Det var härligt. Vi eldade gamla kvistar som var i vägen så när man åkte pendeltåget hem luktade vi brandrök. En som vi gick förbi sa tillochmed: Det luktar skogsbrand. Haha.
Imorgon ska jag grilla med kompisar tror jag. Sen ska jag åka till Kråkis på Fredag och fira påsk där.
Får se när jag lägger upp nya inlägg och/med bilder. Jag lovar att köpa en ny dator, eller jag vill i alla fall. Tänkte göra det i maj kanske? Ses på ett tag.
PS. Konstigt förresten att mina läsare stigit de här veckorna jag varit borta...


Simple Plan - Can't keep my hands off you


Kommentarer
Postat av: emma

Ja :D:D, ÅH, HP MÅSTE jag ju se!!!!



Ska du inte till US? :( <3

2011-04-19 @ 19:19:22
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0