svårt att komma hem

Jag var och åt middag hos pappa idag/ikväll. Sen såg jag andra halvan av Idol. När jag skulle åka hem för att sedan komma till en tom lägenhet (tydligen var den inte det!), gick allt fel. Först fick jag vänta 12 minuter på tunnelbanan. Sen stannade den en kvart i Blåsut och eftersom jag lyssnade på musik hörde jag inte i högtalarna vad som hände. Men till slut fick alla kliva av tåget och vänta några minuter på att en annan tunnelbana skulle komma på andra sidan perrongen.
När den äntligen kom åkte jag till Skanstull för att fortsätta med buss. Då åkte det förbi tre stycken blinkande polisbilar. Sen kom två ambulanser. Alla hade jättebråttom. Jag undrar vad som hade hänt. De åkte åt mitt hems håll också... Men här har det inte hänt nåt i alla fall.
Så nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på How I Met Your Mother. Tog just slut, aja... Godnatt.

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0