audition på båt

Jag drömde att jag var på kryssning med några kompisar. Säkert för att jag har tjatat så mycket att jag vill åka igen. Men den här kryssningen var inte likadan som den brukar. Utan de spelade in en film där. Så regissörerna frågade Emma och mig om vi ville vara med som antingen kafégäster eller servitriser. Han frågade oss för att vi hade varit med i en film innan (det har vi inte), då vi spelade samma sak.
Sen när jag hade spelat min scen gick jag upp på översta däck och ställde mig längst fram med en kompis, vet inte vem, och tittade hur båten körde. Helt plötsligt åkte vi in i nåt slags område med massa höga, svarta torn som stack upp ur vattnet. Vi var skiträdda att krocka med dem eftersom kaptenen svängde undan från dem precis i sista sekund.
Sen kom vi fram till land (nån slags mellanlandning) för att, jag vet inte, vila från båten kanske? Det här kanske var Finland om det var samma kryssning som jag åkte på i juni. Där fanns det i alla fall en massa fotobås. Såna man tar bilder till t.ex. ID-kort ni vet. I dem fick man filma sig själv som en audition inför filmen som pågick ombord. Emma och jag var stolta och tänkte att vi redan är med i filmen så vi behöver ju inte göra en audition. Så vi stod och tittade på alla andra istället.

Lite weird dröm, men skulle kunna vara verklig (förutom de stora svarta tornen i vattnet).



Kommentarer
Postat av: Emma

Kryssning <3<3<3

2010-09-16 @ 14:44:31
URL: http://lecinema,blogg,se/
Postat av: emmaaa

Två likadana kommentarer, tre totalt! hahahah :P

2010-09-16 @ 15:22:22
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0