inget att skriva

Har inte så mycket att skriva just nu. Idag har jag varit hemma, sen hos doktorn, sen hemma igen. Har köpt vantar, mysiga svarta, stickade tumvantar. Nu tittar jag på Vänner på dvd och har datorn, men den är inte så kul. Det roligaste är väl msn, när man chattar med någon, som att prata i telefon fast gratis.
Jag hjälpte nyss mamma med maten, kyckling med fetaost och oliver och potatis i ugn. Jättegott verkar det!
I helgen är det Halloween, finns det något att göra då? Nej, inget planerat, kanske kan fråga runt lite, saknar mina vänner som jag inte träffat på snart två veckor!
Juste! Idag har jag också fixat i mitt rum, har som en stjärnhimmel, sen satte jag upp en tavla med bilder från när jag var liten. Det är nystädat, så härligt!

Aja, det var väl allt för idag... Tror jag. Hittade gamla bilder för ett år sen från när jag var blond.


kisses


Kommentarer
Postat av: Emma

Blondie =D

2010-10-28 @ 17:33:07
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det va typ smart att man kan publicera när man vill =D! Ja, haha, stackars jacob.. XD



2010-10-30 @ 17:58:37
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0