helg

Den här helgen har varit väldigt mysig och utan utgång, alltså bara slappa hemma (hos andra). I fredags såg jag Idol med en massa härliga människor. Och på lördan tittade jag på film med härliga människor. Båda var mysiga kvällar.
Fast på lördags-dagen gick jag även i Stockholms tunnlar, som DN-kortet erbjuder en dag varje år. Gick någon serverhall på Söder och någon gammal munkgruva i Gamla Stan. Först hade jag ingen kamera, men vi åkte hem och hämtade den, så munkgrottan fick vara med på bild. Det var också mysigt, så jag älskade min helg.




Och igår var jag hos Matilda och spelade Abe's Oddysee, en datorspel som vi jämt spelade när vi var små, den är lite psykisk... Tror inte jag var lika rädd för det då som nu. Haha. Sen tittade vi på Harry Potter och De Vises Sten. Jättesmå och söta är dom i den.


Kommentarer
Postat av: Emma

HAha vilka söta biler!! =D

2010-10-18 @ 16:48:30
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0