studentskiva@pure

I måndags (i förrgår) hade min kompis M sin studentskiva och jag var såklart bjuden. Temat hos henne var 50's och det här är min outfit:



Orkar inte gå in på allt som hände just då. Men kan berätta kort: vakten trodde jag skulle bli "märkbart berusad". Två öl hallå ?!?! Idiot. De slängde ut massor av folk (vad jag hörde, inte såg). Jag fick inte börja dricka igen förrän vid ett kanske. För det första så pratar jag inte så tydligt, för det andra ser inte mina ögon helt närvarande ut i nyktert tillstånd heller. Så vakten där var ett riktigt asshole. Aja, jag hade kul i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: emma

Greasy <3<3<3

2010-05-05 @ 21:56:23
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0