neverstore+cullen=happyday

Jag glömde berätta! Iförrgår var jag på Neverstore-signering. Men allt var omvänt, istället för att de skulle skriva sina namn på våra (fans) saker, fick vi skriva en hälsning till dem på några tröjor. De satt inte ens där.
Jag var först i kön. Så jag skrev en fin hälsning till Neverstore och gjorde sen ett hjärta. Efter det satte jag mig ner och tittade när alla andra fans gjorde likadant.
Han som vaktade allt var jättesnygg! Han såg ut som Robert Pattinson, fast typ snyggare! Helt plötsligt kom jag på att jag ville skriva mitt mobilnummer i min hälsning så att Jacob, Oscar eller Erik kunde ringa upp mig. Så jag tog fram min penna och började skriva en nolla under mitt namn på tröjan, jag gjorde det försiktigt eftersom jag inte visste om man fick göra så. Då kom Pattinson-vakten fram och frågade vad jag gjorde.
"Jag ville skriva mitt nummer till dem" svarade jag. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände sen, men av någon anledning fick jag skriva det i hans panna istället. Han verkade gilla mig lite.
Då började jag helt plötsligt hångla (?!?) med honom. Aja, han var snygg och lät mig ge mitt nummer!
Lovely dream! Älskar mina drömmar ibland <3

Kommentarer
Postat av: emz @ praktik (:

Robby <3<3

2010-03-19 @ 13:56:50

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0