hej

Har inte skrivit på några dagar nu, men jag har varken ork eller lust. Har inte ens laddat bilderna från kameran från kryssningen till datorn. Det gör jag när jag har lust. Blir stressad annars.
Idag var jag i alla fall på landet. Då tog jag också bilder. Igår gick jag förbi slussen/gamla stan och såg folkmassan som väntade på Victoria och Daniel (gissa vilka). Sen orkade jag inte vänta till de skulle ut från kyrkan så drog hem till M. Vi var hos henne och snackade skit och tittade faktiskt på bröllopet på tv. Jag trodde inte det skulle vara nånting, men lite intressant var det ändå :)
Sen gick vi till mig och tittade på Planet Terror och Valentines Day. De filmerna var faktiskt bra. Men nu hatar jag vissa saker så jag orkar inte.
I fredags gjorde jag ingenting, på kvällen drog jag hem till en individ. Torsdag ingenting, eller juste, kom hem från kryssningen <3

Jag älskade kryssningen, den var askul och vår E-hytt var mycket större än jag trodde den skulle vara. Mina kompisar som bodde mittemot mej och Emma fick till och  med fönster. Vi fick spegel.

Nu ska jag sätta på nostalgi-skitprogram och dampa på saker :)
Ha de gött!

Tro det eller ej, men det här inlägget fick mig att "må bättre" (cituationstecken eftersom jag inte riktigt mår dåligt).


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0