eclipse

Idag åkte jag in till stan för att träffa Emma och se Eclipse. Min favoritfilm i Twilight-serien helt klart. Eftersom jag hade läst boken nu också så visste jag redan vad som skulle hända, förutom slutet jag inte hann med. Det var typ det mest spännande!
Innan åt vi på Pizza Hut, en buffé, så jävla gött! När jag skulle in till stan tog jag bussen som jag sprang till men hann. Fast i Västerhaninge var det elfel på pendeltåget så jag fick åka ersättningsbuss till Jordbro för att sedan ta ett pendeltåg som gick efter en kvart! Så istället för 55 min in till stan tog det mig 1,5 timme! Aja, det var ändå värt. Pendeltågen är svala och skäna nu, de nya iaf. Vi gick först till Arbetsförmedlingen för att skriva in oss.



Jättetråkigt inlägg, men aja, jag har sommarlov. Nu sitter jag och lyssnar på musik, haha det är Danny - If only you just nu :)
Är på landet förresten. På Lördag ska T ha en födelsedagsmiddag med utgång så det blir kul! :D Ska köpa något också.
Puss Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Eclipse <3<3<3 :D

2010-07-11 @ 23:35:00
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0