9 - utgång igår


I "Den andra lägenheten" för några dagar/veckor sen...


Igår var det utgång! Först var jag i "den andra lägenheten" i Enskede och åt middag med pappa och alla. Sen skulle jag mött kompisar i Skanstull 20.15 för att gå till K2. Men jag som nästan alltid kommer sent till sånt (kanske tyckte det var för tidigt) kom dit 20.50 istället. Men de öppnade ju inte förrän tio. Så vi satt inne på restaurangen och tog en öl var.
Halv tio (av någon random anledning) ställde vi oss utanför och väntade på att de skulle öppna baren. Vi stod ute och frös! Det var skitkallt. Så vi gick in till Southpoint och värmde oss, haha, då passade jag på att måla naglarna.
När vi väl var inne på K2 köpte jag ännu en öl för 49:- ... Inte det billigaste, det var det enda jag drack där.

Några timmar senare tänkte jag dra hem eftersom jag inte hade pengar kvar. Men de andra övertalade mig att följa med vidare till Blå... J bjöd på garderoben <3. Sen i baren kom en skitlång kille fram till oss och sa "Vad vill ni ha!? Jag bjuder!". Haha, självklart tog vi erbjudandet. Så han beställde sju shots, så många vi var. Shit, han måste vara rik, det var Jack Daniels-shots. Sen blev det Jägermeister och Fisherman's Friend. Skitbra att ha någon som bjuder de fattiga. Jag behövde inte ens använda mitt kort som jag trodde jag skulle behöva.
När vi skulle ner till nedervåningen hade den långa killen försvunnit, men han kom upp ur trappan precis när vi skulle ner. Så han tog tag i mig och bar mig över axeln! Haha! Det var skitkul ändå, man fick värsta lyftet. Sen dansade vi väl mest och drog till McDonald's i slutet, kom hem halv fem kanske och la mig halv sex. Kvällen blev mycket mer lyckad än jag trodde.
Sällskap: J, K, H, S. lite senare J2 och J3. Haha, orkar inte skriva namn, det är inte viktigt egentligen. Och i slutet även I och A.

peace out :)

Fan jag måste göra en ny kategori bara för att: Utgång! Får lägga in massa inlägg där också :)
Nej nu ska jag koka pasta och ta en god sås till!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0