31 - my weekend

Jag har inte varit på humör för att varken skriva eller läsa. I helgen var jag ute med massa, så många att jag inte orkar räkna upp dem. Men det var skitkul! Vi förfestade hos H, sen drog vidare till Blå. Haha, sen rymde jag därifrån med M och C och V. Till Dovas. Sen sov M hos mig natten till lördag, vi la oss vid åtta tror jag och vaknade vid tolv. Inte kul... Sov nästan hela lördagen. När vi plötsligt kom på att vi ville hyra film och äta Ben&Jerry's! Klockan var halv tio på kvällen när vi gick hemifrån, så vi skyndade till Ica som stängde tio, och sen hyrde film på No1Video, som stänger elva. När vi skulle hem var allt SKITKALLT, jag trodde seriöst att jag skulle lägga mig ner på marken och ge upp att vara ute, aldrig mer säger jag bara! Aldrig mer ska jag ut och gå länge med skinnjacka i minus sexton grader. Eller vad det var.


en liten fin bild var det i alla fall med mig (rättare sagt tre, men de andra var fula). Om någon hatar den säg till så beskär jag bara mig. haha


Vi såg i alla fall From Hell med Johnny Depp, jag tror jag somnade några gånger för jag var så jävla trött, men hade ändå sett den filmen innan, det är Johnny Depp, så om den är tråkig är det bara att kolla in han. Het.

Nu är jag också ganska trött fastän klockan är 19.09, känns mer som 21.30. Idag har jag varit ute med my beloved family (mamma, lillasyster och lillebror). Vi tog en promenad till Söderhallarna och köpte lite saker på The English Shop. Sen gick vi till biblioteket för min lillebror ska läsa en bok i skolan. Där läste jag Julia (tidningen XD) som var aslänge sen, eftersom den inriktar sig typ på tolvåringar? Men det var lite speciella saker med Finn, Puck och Kurt från Glee <3

BYE

dagens låt:

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0