14 - nedräkning

När man är uttråkad så...

Tio första
- Första bästa kompis: Fanny
- Första bil: Har inget körkort än, duh!
- Första kärlek: Ingen än
- Första husdjur: en skallrig liten fluffig gubbe tror jag
- Första semester: utomlands var det iaf Danmark, 2000
- Första jobb: Sommarjobb 2008
- Första köpta skiva: Kommer fan inte ihåg, typ, Hits for kids?
- Första piercing: Öronen, var 10 år
- Första konsert: Soundwave: Avril Lavigne, Simple Plan, Melody Club


Nio sista

- Sista alkoholdrycken: Fisherman-shot tror jag, blev ju bjuden så vaför inte ;)
- Sista bilfärden: Skjutsad hem från andra till första lägenheten
- Sista filmen du såg: Film...hmm.. Kan ha varit Grease
- Sista ringda telefonsamtal: Haha, secret
- Sista bubbelbadet: Ojj... Hos min mammas kompis för något/några år sedan antar jag
- Sista spelade CD: Erik Grönwall I guess
- Sista kyss: F, 4 januari
- Sista gången du grät: Kommer inte ihåg
- Sista måltiden: Korvstroganoff och ris, men tror jag ska gå och ta något nu


Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
- Blivit arresterad: Nej
- Blivit kär vid första ögonkastet: Nope
- Varit på tv: Som statist
- Fått ditt hjärta krossat: Nej
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Näj
- Haft ett one night stand: Haha
- Busringt till någon: Nej (a), HAHA, typ TUSEN gånger!


Sju saker du har på dig
- 1. strumpor
- 2. mjukisbyxor
- 3. trosor
- 4. linne
- 5. mjukiströja
- 6.  nagellack?
- 7.  glasses
(Det är fan kväll, orka vara klädd)

Sex saker du har gjort i dag
- 1. pluggat
- 2. duschat
- 3. sett Bones
- 4. fotat
- 5. kokat spagetti med tomatsås
- 6. varit med M!

Fem favoritsaker
- 1. Systemkameran <3
- 2. Mobilen
- 3. Alla mina bra skivor
- 4. löshåret
- 5. vännerna

Tre val
- Tacos eller pizza:  Mmm... tacos *dregel*
- Öl eller vin: Öl
- Idol eller Let's Dance: Idol



Två saker att göra innan du dör
- 1.
åka till USA och Harry Potter-land
- 2.
Få mitt drömjobb

Kommentarer
Postat av: emma

haha, fluffig gubbe? :P



Harry Potter land!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-01-15 @ 22:34:02
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: emma

särskrivning... vad håller jag på med... XD

2010-01-15 @ 22:34:24
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kollar bara i din blogg efter tester inget annat så tummen upp för testerna ! :)

2010-01-17 @ 15:18:06

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0