1



That's right! Mitt första inlägg för i år! Tänkte skriva att jag sitter och tittar på Harry Potter och fången från Azkaban på trean. Men nej, det ska precis bli reklam! Med äckliga Mikael Persbrandt-sponsrad skit. Han är ful...
Nyåret var helkul (haha)! Tog tyvärr inga bilder med min kamera, men Emma gjorde det, de som jag lägger ut här.
Först möttes vi upp i Gullmarsplan där vi skulle åka vidare in till stan och krogen, men Emmas buss var sen så vi åkte direkt till Therése istället där det var nyårsfest! I vardagsrummet satt alla killar och skrek och i köket satt vi typ fem tjejer och Tess pojkvän och pratade, haha, såg kul ut. Men så var det inte hela kvällen.
Vid tolvslaget gick alla ut och skrek "Gott Nytt År!!!" och kramade om varandra och såg fyrverkerierna (<3).
Nånstans därefter fick vi veta att grannarna hade klagat (tror jag) så vi drog vidare. Men alla bangade så jag åkte med en från festen till grekbaren i Skanstull och åt pommes frites och tog en vatten. Sen drog vi vidare till mig, drack öl och satt och pratade om allt mellan himmel och jord till solen gick upp. Då somnade vi.

Härlig kväll! Har inte skrivit mycket alls av allt, men jag är heldöd just nu. Har knappt sovit, har halvsovit till klockan fyra, och nej inte på morgonen!

 

 



miss Green Hair/ Freja goes green

  

 


Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Thank jo, eller va man säger (:



Harry potter, missade :/:/...



He he, nu känner du en till fredrik ;) hehe

2010-01-01 @ 20:43:00
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Tess

Sv: Okej vad bra då :D

Haha men vi hittade den nu faktiskt :P

Men de va lugnt, de va ändå inte så jättemkt att plocka undan, fast Fredrik plockade nästan allt själv ;O haha :)

2010-01-01 @ 22:05:54
URL: http://theresepetterssons.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: okej, den filmen är också bra :)

2010-01-01 @ 22:15:56
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0