vill ha dig

Nu kommer tre inlägg på raken...


Nu kan jag skriva om när jag var ute i fredags. Jag var på Chaplins Bar som ligger vid Hötorget. Det var asmysigt där! Matta på golvet och allt! Tre olika rum, en på undervåningen som hade en massa strippstångar. Eller stänger eller vad man nu säger. Sen var det en uppe med bord och stolar och matta. Om man gick igenom några skynken kom man in i karaoke-rummet. Jag och J som jag var med lovade att om vi kom dit dagen efter skulle vi sjunga "Vill ha dig" med Style. Men nej, ingen av oss orkade gå igår. Aja, rekommenderar faktiskt Chaplins, asmysigt!

När jag kom hem hade jag antagligen lust att ta kort på mig för att bevisa att jag dricker vatten efter krogen. Drack två stora glas vatten och frös ihjäl när jag skulle sova. Men sånt är livet!




Det var en som jobbade på Chaplins eller kände de som jobbade som bjöd oss på shots och cider, han frågade vad vi tyckte om stället och så. Sen kom han några timmar senare och bjöd igen, det enda han sa var: Ge de här tjejerna något att dricka! Och det var ju tur för mig eftersom jag var fattig. Har inga pengar kvar alls nu.

Love you!

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0