now and then

Vet ni vad jag vill/ska göra! Som Emma har gjort!
Jag ska typ göra nästan alla mina Facebook-profilbilder med samma pose och samma kläder, fast med mitt nuvarande hår! Det svåra blir väl att ta webcambilderna... Hmm.. Får hitta på nåt! Jaja, det här är mest en påminnelse för mig själv, men det ska bli! Imorgon eller till helgen I hope...


Få se nu, för att få det perfekt skulle jag behöva...:

  • möblera om mitt rum
  • skaffa en webbkamera
  • åka till affärer och prova kläder
  • en fotograf
  • Inte för att jag kommer göra allt det men men..
    Bye, love ya!


    Kommentarer
    Postat av: Emma

    yey (:

    2010-02-10 @ 18:30:04
    URL: http://frooshh.blogg.se/

    Kommentera något? :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (endast synlig för mig)

    Din blogg:

    Vad vill du säga:

    Trackback
    RSS 2.0