mitt livs film

Idag fyller min lillasyster år, GRATTIS <3.
Aja, här är vilka låtar som skulle spelas i en film om mitt liv, tar Spotify, sätter den på random och byter låt efter varje fråga.

kursiv = mina kommentarer


Öppning: Wish We Were Older - Metro Station
Vaknar upp: Now That We're Done - Metro Station
Första skoldagen: Run To The Hills - Erik Grönwall (Iron Maiden) || Haha, skolan är the hills? XD
Förälskar sig: Smooth Criminal - Alien Ant Farm (Michael Jackson)
Slagsmål: Are You Gonna Go My Way - Calle Kristiansson (Lenny Kravitz)
Gör slut: Promise Me - Dead By April || Lovely break-up
Bal: Take It Off - Ke$ha || Horbal!!!
Livet: Hungry Heart - Calle Kristiansson (Bruce Springsteen)
Nervsammanbrott: Cold Day In The Sun - Foo Fighters
Åker bil: It's Not Unusual - Calle Kristiansson (Tom Jones)
Tillbakablick: I Fall For You - Sébastien Lefebvre
Bröllop: Kings And Queens - 30 Seconds To Mars
Födsel av barn: If Today Was Your Last Day - Nickelback || Hallå, det är babyns första dag?
Avgörande strid: In The Shadows - The Rasmus || Känns som den skulle passa in lite faktiskt
Dödscen: Skin And Bones - Foo Fighters || HAHA, namnet passar i alla fall
Begravningssång: Hoedown Throwdown - Miley Cyrus || Typ den värsta begravningslåten ever!
Eftertexterna: Snuff - Slipknot || Lite lugn och härlig så där :)


Men åh! Ingen passade typ till nåt! Random låtar som inte passar livet. Hihi.


Kommentarer
Postat av: emma

haha hoedown på begravning, fan va hemskt. Tänk dig nån i kyrkan gå fram och ba "common everybody off your seats, Im gonna tell you bout a beat that's gonna make you move your feet XD" så börjar alla dansa med XD

2010-02-26 @ 19:28:03
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0