bad ass mother fuckers

Idag har jag tittat klart på hela säsong 4 av Desperate Housewives som jag fick på juldagen. Och jag tänkte bara vara hemma idag, orkar inte ens göra mig i ordning. Så jag satte mig här vid datorn och kollade lite Harry Potter-saker. För jag kom på en grej: När jag är världens uttråkad är Harry Potter det enda jag vill börja med och sedan fastnar i alltför länge. Jag är "segstartad" eller vad man ska kalla det. När jag ska göra något nytt tänker jag "Åh nej jag orkar inte, jag gör det senare". Men när jag väl är inne i det så tycker jag det är kul.
Aja, jag hittade den här på en sida, vilket var lite kul, för det känns ju nästan som om det är så.



Nästa år vill jag liksom göra om kategorierna i min blogg till något lite roligare. Måste komma på hur bara. Sen kommer antagligen ett sånt där Detta-har-hänt-2010-quiz.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0