museum...

Var inte i skolan idag, utan skulle till "Cosmonova-museet" (kommer inte ihåg vad det heter)... Inte så mycket att skriva, och orkar inte ladda på bilder från kameran heller... Men firade min syster idag, trots att hon fyller år imorgon, men då åker hon iväg med sin klass, haha.
Sen är det all denna skit om studentfest o allt. Man blir frustrerad! Vi har fått skiva och så med bokad lokal och valt tema (som suger). Sen är det spexfoto nästa vecka och samtidigt all jävla skolarbete! Åh trean är jobbig. Jag behöver ett jobb, så jag kan köpa en systemkamera! Vill ha!!

puss

Kommentarer
Postat av: Sussi

Naturhistoriska riksmuseet, Freja! :-)

2009-09-16 @ 23:06:32
Postat av: freja

svar: hehe okej tack, fick hjärnsläpp när jag skrev det där :)

2009-09-17 @ 00:34:17
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0