frooshh.blogg.se

Snott det här lilla testet från E.

1. Är du snygg? - of course
2. Är du fet? - öh, nej
3. Är du smal? - jupp
4. Är du en sportfåne? - haha nej
5. Är du rolig? - mm
6. Är du sjuk? - fysiskt eller psykiskt?
7. Är du feg? - ja, ibland, beror på vilket tillfälle
8. Är du törstig? - nä
9. Är du 15 år? - öh nej? för tre år sen...
10. Är du rik? - för att vara arbetslös och 18 år så kanske ja
11. Är du fattig? - ja
12. Är du smart? - :D
14. Är du ret-sugen? - va? nö
13. Är du shoppingsugen? - vill... ha...
15. Är du saknad av någon? - ja :D haha det är jag tycker jag

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? - njae
2. Skulle du vilja väga mer? - ja, lite
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - en wannabe-kändis?
4. Skulle du dricka dig full nu? - ja

ÅTTA KAN:
1. Kan du vifta på öronen? - haha
2. Kan du slicka dig på näsan? - nästippen
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
4. Kan du vara på en fest utan att dricka? - ja, men vill inte
5. Kan dina vänner lita på dig? - ja
6. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - aa
7. Kan du suga? - nej
8. Kan du stå på händer? - nej... men vill kunna

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan eller näsan? - tungan
2. Vara seriös eller rolig? - rolig, men inte clown
3. Brinna upp eller drunkna? - INGET hallå!
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? - öh hur?
2. Sol eller måne? - sol på dagen, måna på kvällen
3. Vinter eller höst? - vinter om det snöar, annars.. INGET
4. Soligt eller regnigt? - soligt!
5. Är du uttråkad? - kanske

OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? - 21.21
2. Vart vill du bo? - i stockholm
4. Vill du gifta dig? - om jag känner för det då, men nu? nej
5. Är du kär? - nej
6. Favoritårstid? - sommar!
7. Vill du ha barn? - vill jag väl.

HAR DU UNDER DE SENASTE 3 dygnen:
1. Pussat någon? - på kinden
2. Kramat någon? - aa
3. Känt dig fånig? - haha
4. Saknat någon? - enligt min facebook-status ;D
5. Ljugit? - om vad?
6. Haft sex? - nä
7.Haft handen innanför någons underkläder? - HAHAHA, nej
8.Strulat med någon? - nä

Har någon de senaste 3dygnen?
1. Pussat dig? - nej
2. Kramat dig? - ja
3. Saknat dig? - jag tycker det ja
4. Haft händerna inanför dina under kläder? - HAHAHA, nä
5. Sagt babe till dig? - vem säger sånt?!?! XD
6. Sagt jag älskar dig? - jaa


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha, en wannabe-kändis ;D

2009-09-12 @ 20:02:28
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Emma

Ha ha, en wannabe-kändis ;D

2009-09-12 @ 20:06:38
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, typ 100 kommentarer,, men det blev nått fel med mitt internet :P

2009-09-12 @ 20:07:09
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Emma

haha yes ;D

2009-09-12 @ 21:01:00
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0