min dag.

Kom hem för lite mer än en timme sen. Hade bara Foto A i skolan, vi fick se bilderna alla gjorde i uppgiften. Här är en av min i alla fall, man skulle ha ett motiv, som skulle vara skarpt, medan det framför och bakom skulle vara suddigt:


Och juste, i helgen var det ganska sent för min del, fast fredagen var rolig, jag var med M då, vi försökte se om det fanns någon fest eller så, men vi hade det ändå ganska bra. I alla fall jag. Lördagen gick åt till att städa mitt rum, dammsuga och allt! Jag känner mig duktig, det började bli ganska stökigt eftersom jag slänger alla böcker och papper från skolan på golvet mot väggen. Ville göra en liten förändring också så flyttade tv:n åt vänster. Söndagen var inget speciellt, tråkig, fast tittade på Full House på Youtube hela dan.

Ja, det var väl allt för nu, sitter och tittar på reprisen till One Tree Hill som var igår. Följer tyvärr inte det längre, tycker det har tappat stinget en aning. Nu ska Peyton vara gravid och sjuk och åh, jobbiga saker.
Känns som det var längesen jag la in en bild på mig, men har inte laddat på något helt nytt. Aja, en får det bli. Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar den bilden, även om bakgrunden är skarp och jag suddig. Men så får det bli nu. Ha det gött, puss.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja :):)



Ha ha, oskärpa a la Emma ;D

2009-10-05 @ 12:35:42
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0