memories from the past

Nu har jag laddat bilderna från kameran till datorn från i fredags, men orkar inte lägga in dem just nu, antingen imorgon eller senare ikväll får det bli.
Tittar i alla fall på gamla videos jag filmade från senaste Simple Plan-konserten jag var på 31/10-08. Längesen... Sen hittade jag en bild från sista gången jag var på Grönan i år, lite sorgligt med allt. Allt känns så längesen.


Hehe.. liite redigerat men ändå

 Juste, idag var jag på den där Titanic-utställningen som jag velat gå på sen jag fick reda på att den skulle komma hit till Sverige. Det var intressant tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Titanic :P <3

2009-10-26 @ 00:56:18
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0