jag hånglade med robin bengtsson!!

Haha, igårkväll... Jag och mina kompisar var på en liten spelning med Simple Plan. Det var på något slags jobbställe. De stod i någon inomhuspark och puibliken stod på andra sidan fönstret, så att vi såg dem lite, men ändå inte så där jättebra. Det var roligt eftersom jag älskar Simple Plan! Men efter en stund verkar folket ha tröttnat på den dåliga utsikten, så till slut var det bara jag och min grupp kvar. Men vi stod ju såklart kvar! Varför ska man svika sina idoler? Simple Plan tröttnade också på att alla stack plus att en massor människor jobbade där de stod så de fick inte riktigt tid. De gick iväg för att packa ihop, då följde vi såklart efter för jag ville ha kram och autograf och bild med dem etc. Så jag fick min lilla samling med allt! Älskade det!
Sen lite senare träffade vi ett annat band som jag ville ta bild med, men min kompis var med i det så honom behövde jag inte ta bild med, haha. Aja, det var inte mycket mer med det. För där gick Robin Bengtsson! Han var så söt och snygg! Jag vågade gå fram och fråga om en kram, men så mindes jag vad han hade sagt i en frågestund när han var med i Idol 2008, att vad han skulle göra om någon pussade honom på munnen. Så när jag kramade om honom så försökte jag pussa honom på munnen för att se hur han reagerade. Först blev han chockad, men efter någon sekund fortsatte vi och det var underbart! Synd att allt bara var en dröm... Skulle gärna uppleva allt på riktigt, igen.


Kommentarer
Postat av: Tess

Freja sådär får du ju inte göra :O haha trodde nästan på det först ;D

2009-10-23 @ 12:29:41
URL: http://theresepetterssons.blogg.se/
Postat av: Emma

haha du drömmer alltid så roliga drömmar... Mina e typ astråkiga... Typ att jag är i skolan eller att jag ska städa eller nått,, haha

2009-10-23 @ 21:55:38
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0