i brist på annat

Idag har jag tittat på film och druckit Chai latte, gott! Har inte så mycket att göra just nu, men ska väl se Gossip Girl när det börjar om typ en halvtimme. Så jag snor det här testet från Lovisa och fyller i det så länge.


1. Vad heter du?: freja
2. När fyller du år?: 25 juli
3. Vad lyssnar du på just nu?: goodbye - itchy daze
4. Är du hungrig?: nej inte precis, men skulle kunna äta något (a)
5. Har du piercat dig?: öronen
6. Har du tatuerat dig?: nej, men snart! hoppas jag..
7. Är du nöjd med ditt utseende?: japp
8. Har du någon fobi?: ew, typ spindlar och verktabletter! eller alla sorters "apotek"-tabletter som sväljes hela
9. Vad faller du för?: charmigheten, leendet, håret (cullen) och vissa ögon
10. Hur ser din drömprins ut?: charmig, inte för kort hår, lite rufsigt sådär
11. Vad vill du bli när du är stor?: usch, jag vet faktiskt inte längre, fotograf?
12. Jobbar du nu?: nej :(
13. Skulle du kunna gå ut med någon äldre än dig?: ja, hellre det än yngre?
14. Är du glad?: jadå
15. Är du grym?: haha fult ord
16. Vem är din bästavän?: mats
17. Vem är din älskling?: fjortisspråk?
18. Vem var den senaste person du ringde?: mamma tydligen, för en vecka sen, haha
19. Senaste du smsa?: emma
20. Missade samtal?: tora, 2 oktober (måste fan använda mobilen till att ringa lite oftare)
21. Vad brukar du lyssna på?: musik, allt som har en liten rock-touch i sig, och viss pop, he he.. men aldrig rnb och hip hop, usch usch
22. Saknar du någon?: jo
23. Vilken/vilka serier följer du?: desperate housewives, grey's anatomy, gossip girl, idol (?)
24. Vad vill du ha just nu?: något med choklad i sig
25. Vad tycker du är bäst på en kille?: hela han, men gillar håret, hihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, cullen dreggggel hahah ;D :P

2009-10-18 @ 23:51:44
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0