hejdå utväxt!

Fick en hårfärg av K, tack så mycket :D

Så nu sitter jag här med hårfärg i håret och det kliar lite, men när gör det inte det med hårfärg?
Får hoppas att min retard-färg jag fått försvinner och att utväxten blir bra nu, har faktiskt inte Mood Ultrablond den här gången, utan Schwarzkopf Blonde. Den verkar i alla fall bra, just nu är utväxten gul och resten av håret ljusblont. Vet inte riktigt när jag tog i färgen men antar att det var runt fyra, hehe, inte bra att skippa klockan från början... Aja, puss.


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Ne de är inte försent :P

2009-10-27 @ 18:30:49
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0