i'm ready

Har fixat ihop allt inför ikväll, då är det dags! Filma bandet! Jag längtar! Måste sminka mig, klä på mig allt och se allmänt snygg ut inför kameran.



1. lockat löshår ska i
2. palestinasjal ska på
3. nitskärp och parfym behövs
4. armband, nagellack och halsband
5. borsta håret
6. platta översta och locka nedersta delen av mitt riktiga hår
7. ta massor av kort på bandet med min kära kamera
8. smink är en självklarhet, det får bli svart ikväll, det är ju rock
9. en biljett till sacomässan nästa vecka (vet inte varför den är med)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Löshåret var fint! trodde det var ditt riktiga på bilden ju, att du lockat det sådär lixom! hehe. I like the armband ;D

2009-11-29 @ 14:09:55
URL: http://sasra.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0