fredag den 13:e, lördag den 14:e

Har bloggtorka. Det är inte att jag inte har något att skriva om. Orkar bara inte formulera mig just nu. Men tänker inte ta en paus för det. Det blir bara jobbigt då, för tänk om jag skulle skriva två dagar efter att jag sagt att jag tagit paus. Då blir det ju ingen paus.
Bla bla bla...

I Fredags (ja, jag vet att det var fredag den trettonde) såg jag Idol. Tydligen åkte Eddie ut, hann inte se det eftersom jag skulle ut med JJ till The Bridge. Vi var på gästlistan och fick komma in gratis innan 23, men kvart i så kom vi fram och kön skulle säkert ta 45 minuter... Så efter elva drog vi vidare... till Blå. Jag vill helst upptäcka något nytt, men det är så bra billigt där. Om ändå Harry B hade 18-årsgräns... I love it! Där fick jag några bilder på mig, inte så snygga (skippade löshåret), mitt hår såg ut som jag vet inte vad... Aja.

Så vill ni se bilder, klicka bara här.

På lördan gick jag hem till M för hon fyllde 18 år! Jag och C gick dit, gav henne presenten vi köpt, drack lite milkshake och drog sen ut. Bar 122, det var inte så många när vi kom dit, lite efter elva. Men efter en stund kom det in fler och fler. Vi tog några öl och delade på en Jack&Coke. Gott! Sen gick vi till någon M och C känner. Och gick därifrån runt fem-sex kanske? Jag la mig i alla fall någon minut i sju... Det roliga när vi skulle vidare var när vi gick i Medborgarplatsens tunnelbanetrappa. Jag gick bakom M, vi båda hade höga klackar. Sen helt plötsligt ramlade hon, eller mer halkade såg det ut som. Sen när jag gick på exakt samma trappsteg så halkade jag också! Måste sett kul ut för dem bakom oss...

Nu har jag ett blåmärke på vänstra benet som är minst 6 cm stort... Det gör ont varje gång jag rör det, och har ingen aning om hur det kom dit! Det kan ha varit fallet, nånting som hände när jag dansade, eller som vanligt: klumpighet genom att ha slagit mig mot skrivbordets kant, vilket jag ofta brukar göra.

Pözz

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, Harry B nästa år utan massa 92or, HAHAH <33



Men blåmärken = </3 hehe

2009-11-17 @ 22:56:55
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Emma

Men åh, precis innan man får pengarna.. alltså jag är helt pank, kan inte :'( <33

2009-11-17 @ 23:14:28
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0