sommarkrysset,jobb,HP

Jobb
Sitter just nu på landet, årstahavsbad<3, idag var min sista dag på jobbet, med en massa härliga människor, jag gillade dom i alla fall :)
Jag och E som jag var med har ett motto: You got an R you need a J... Haha, aja, det var lite kul.

Harry Potter

I onsdags var jag och såg på premiären av en av mina absoluta favoriter, HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN! Ska se den med andra E sen igen på måndag eller så, älskar filmerna <3
Det roligaste var ju när han drack Felix Felicis och var typ hög! Hahaha...

Saknar omvärlden och vännerna lite, men det är ändå skönt att vara här ute i solen och bli brun. Nu sitter jag och äter godis, och får blåsor på tungan, hum.

Sommarkrysset
Har varit på sommarkrysset två gånger! Haha, första gången när Erik Hassle och Dead by April mm var där och gud vad Jimmie Strimell är snygg!! Har lite bilder att visa också, sen när jag kommer hem och får använda min dator ;)
Andra gången var det Johan Palm och EMD. Jag stod i kön till Bergochdalbanan, så kom Johan Palm helt plötsligt, och åkte samma tåg som oss. Haha, har en bild där också, men som sagt lägger in allt det där sen.

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0