vad sura folk kan vara idag då!

Läs gärna det här, den här dagen var faktiskt kul!
Idag var jag som sagt på Matildas skola och var med i en film som hon och hennes kompis Christian, ska göra. Den var lite rolig!

Hur som helst var jag med på hennes mattelektion sen, och eftersom de hade vikarie skulle jag låtsas vara en i deras klass. Det var två tjejer som inte var där och Matilda bad mig säga att jag heter My, samtidigt som Christian sa att jag heter Fanny. Så läraren trodde förstås inte på det, eftersom vi sa två namn samtidigt. Sen när Matilda berättade att jag var gäst, blev han skitsur, "Ljug inte för mig, om ni ska göra det, så gör det bra!" Något sånt sa han.

Sen skulle Matilda göra någon bild så vi gick till deras bildsal. Klockan halv fyra satte larmet igång! Helvete vad det lät! Fast vi skulle ändå till bussen. Det var iskallt vid busshållplatsen, men den kom om inte så lång tid. Fast när jag och Christian gick på sa Matilda att hon inte hade sitt busskort! Så hon började rota i väskan. Då klev de andra på, så vi bad bussföraren att vänta och öppna eftersom vi inte ville åka utan Matilda. "Jag väntar inte!", sa föraren surt, stängde dörren och började åka, utan Matilda! Vi gick av på nästa hållplats och gick tillbaka...

Sen var det nog inte mer med det. Men en av mina konstigaste dagar på länge. Jag har ett väldigt tråkigt liv nuförtiden annars...

Idag är det något fel på vikarier och bussförare, speciellt två speciella...


Kommentarer
Postat av: christian

HAHAHAHA, ja.. den här dagen var lite ojj.. du glömde en person som "inte kände dig" ..

2009-01-29 @ 21:25:13
Postat av: freja

HAHA, men han är inte viktig att nämna..

2009-01-29 @ 21:26:50
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/
Postat av: Lasse Andersson

Hej min lille lille flicka! Jag allt vad vad du gör!!!

2009-01-30 @ 22:49:32

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0