tjock sandy cohen

Kom precis hem från skolan, jag hade mediekommunikation där vi skulle ta en reklam och göra om den så att det skulle rikta sig mot 9:or istället. Aja, inte så kul att veta om skolan...

När jag skulle åka dit satte jag mig på bussen med min dataväska vid fötterna. Sen var det en man som satt "mitt emot" mig, han lyfte sig och gick och satte sig på sätet bredvid mig. Han var jättetjock och hade Sandy Cohen-ögonbryn! Sen tog han sitt feta ben och puttade min väska mot mig, jävla tjockis! Jag puttade tillbaka, men hans stora feta ben var ivägen. Resten av vägen mot skolan var jag arg och flyttade mig närmre fönstret bara för att han skulle fatta att jag hatade den tjockisen!

Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHAHHHAHAHHAHAHA!!!!

det är bra det freja, hårda tag skadar aldrig.

gitarren är mammas :)

2009-02-13 @ 15:15:25
URL: http://sjobloom.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

harsh skrivet

2009-02-13 @ 22:31:41
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0