favorit i repris

Jag gjorde ett test som går ut på att man sätter all musik på shuffle och svarar på 30 frågor med en låt. Jag gjorde den även i juni. Kolla hur det blev då!

Nu väljer jag bara ut de roliga/sanna och kommenterar hur det blev:



5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?

Geek in the pink
kommentar: Haha, schyssta vänner i så fall!

6. Hur är det med kärleken?
Take your sweet time
kommentar: Ja, det är ju faktiskt sant!

9. Tycker dina vänner om dig?
Into ya
kommentar: Det lät ju lite pervigt!

10. Hur ser folk dig som?
Anything but ordinary
kommentar: Ja, det ser ni ju själva, haha

11. Spanar folk in dig?
Something else
kommentar: Som vad?

15. Hur kommer du dö?
Complicated
kommentar: Ja, det var ju kul att veta!

18. Vilken är din turlåt?
Grow up
kommentar: Jaa! En bra låt är min turlåt!

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?
Hero
kommentar; I'm a hero!

21. Hur är det med ditt liv?
Beautiful Place
kommentar: Åh vad härligt!

23. Vad ska ditt första barn heta?
Tokyo
kommentar: Kan man heta så? Det är i alla fall ett ord och inte en mening.

24. Hur kommer ditt liv att bli?
I'd do anything
kommentar: Skulle inte tro det.

26. Hur kommer sommaren bli?
Let go
kommentar: Hoppas inte det blir så deppigt som det där låter

27. Finns det någon som är hemligt kär i dig?
Addicted
kommentar: Oj, vem är det!?

28. Kysser du bra?
What time is it?
kommentar: Hmm... hur ska man ta det där? Känns det som länge, eller vill du byta samtalsämne?

29. Mår din kropp bra?
Lyssna till ditt hjärta
kommentar: Ja, har jag ett hjärta så...



PS. Ny kategori: roliga tester

Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 19:33:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: emelie

jasså :D har du åxå landställe där?

2009-02-12 @ 20:59:05
URL: http://emileey.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0