ben&jerry's

Igår var jag hemma och hyrde två filmer med M. Vi åt Ben&Jerry's Half Baked också, jag älskar den glassen! Fast min favorit är nog Cookie Dough och Baked Alaska... Aja.
Filmerna vi hyrde var All the boys love Mandy Lane, eller något sådant och He's the Girl. Den första var lite läskig, vi skrek till och med när starttexten kom fram med blod. Vi glömde också vad den hette så vi kallade den Mary Jane.
När vi gick ut från No1 (där vi hyrde) så var det en kille som skrek åt allt och slog i byggställningen som är där och var helt störd!

Idag ska jag kanske se Melodifestivalen, får väl ha det i bakgrunden, men jag tycker inte artisterna som är med är så bra... Nu orkar jag inte ha datorn längre, puss på er!



Btw, det är asdimmigt ute!

Kommentarer
Postat av: tora

JAG KOLLADE OCKSÅ PÅ FILM MED ER !

iaf på den där sista, fast ja låg o sov hela tiden :D

2009-02-07 @ 14:36:35
Postat av: freja

jajAJAJA, men som sagt du sov :Ö)

2009-02-07 @ 19:31:29
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Var Mandy Lane bra? :):):) ja såg också på melodifestivalen, gillar inte heller artisterna, haha :P

2009-02-07 @ 23:18:21
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: lovisa

HALF BAKED ÄR SÅ JÄVLA GOOOOD !!!!!

men cookie dought är också good och choklate fudge browni, och baked alaska, men fish food också. enj nu blev jag jätte sugen på caramell shew shew, oooh BJ äger :D

2009-02-08 @ 00:30:02
URL: http://sjobloom.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0