typ idag-frågor...

Snodde den här från Therése bara, hihi.

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Igår? Vad fan hände då? Vet inte, var lika glad, nej nu vet jag! Fotografen från EF (a)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Öh, jag tror jag sov, hehe
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste Theréses blogg
Det sista du sa högt: "Hon svarar inte" eller något liknande. Jag är ensam nu.
Det senaste någon sa till dig: Har ingen aning faktiskt...
Vad har du druckit idag: Julmust, vatten, pucko, ABCDE-vitaminvatten :D
Vad var det senaste du åt: Wok och sen chokladpudding med vispgrädde
Vad var det senaste du köpte: Wokröra, haha, och en Kit Kat, dock inte mina pengar. Med mina pengar var det senaste jag köpte det här
Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå tror jag, orkar inte öppna min dörr och kolla
Vad är det för väder hos dig nu: Klar himmel, någon decimeter snö på marken och -9.0 grader
Godaste glassmaken: Kakdegsskit :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: När jag först upplever det
Sover du tungt: Jag har ganska lätt för att sova i alla fall
Drömmer du mardrömmar: Typ stressmardrömmar, ibland blir det läskiga, men inte så ofta
Trivs du med ditt jobb: Nej! För jag har inget :(
Favoritklädsel: Kort "klänning" med snyggt skärp, på sommaren
Favoritlåt just nu: många många, men gillar Hero of War - Rise Against
Vad ser du om du tittar till höger: Min julväggbelysning, mitt skrivbord och cd-ställ
Vad gör dig glad just nu: Att jag äntligen har börjat på riktigt med uppdraget i Rk, har en situation kvar, sen är det bara att läsa lagarna
Vad ska du göra härnäst: Se The Secret Life of an American Teenager
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Halvtrött, men lättad
Favoritgodis: Lakrits!
Kläder just nu: Shorts, linne
Sommarplaner: Ta studenten?
Hur många kuddar sover du med: Två under huvudet, en över
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Kväll, eller jag vet inte, gillar inte att sova för länge, då känns det som man slösat bort hela dagen. Men älskar att gå ut på kvällarna
Är du kittlig: Kanske, kittla mig?
Snarkar du: Oh god I hope not!
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Spindlar! Det spelar ingen roll om det inte är en insekt, den är fortfarande äckligast!
Längtar du mest efter just nu: Julafton!! <33

Kommentarer
Postat av: emma

haha fotografen = <3 :P



jag måste göra den här också :D

2009-12-19 @ 00:57:14
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0