"summera det"

Glömde att berätta om dagen... På bussen idag tänkte jag att jag ska försöka skriva vad jag gjort under dagen varje kväll. På det sättet kan man titta tillbaka på just den här dagen om ett år.
Idag var jag iallafall i skolan och redigerade vårt reportage med Degreeds Robin och Mats Ericsson. Varje gång de skrattade, sa något roligt, eller gjorde en rolig min blev jag och Emma helt galna. Så söta var de! Hehe. Man gillar deras lilla dialekt-brytning, som "när jag var med i idol" och "summera det". Gaah!! <3
Haha, gillar att tänka på det. Och gillar deras hår: blont och svart... Yum!
Usch, nu låter jag helt stalkig och in love, men aja, bara för att de var söta, jag är ju inte precis en stalker till dem.
När vi har redigerat klart reportaget kan jag lägga upp och visa det här. På Youtube antagligen, men den hamnar väl antagligen på Facebook också, och måste skicka den till bandmedlemmarna. Hihi
Idag skulle jag egentligen plugga, men allt blir så sent, jag kom hem fyra, såg Buffy till sex, sen gick jag in på lite roligare sidor, sen mat, och nu, ja, en timme till Desperate Housewives, får plugga under den tiden.
Ja, det var väl allt för idag? I guess.
Juste! Öppnade lucka 1 i min chokladkalender också! :D Mums!


Kommentarer
Postat av: Emma

summera dä... haha, åh.. <3333

2009-12-01 @ 23:14:16
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0