sjuuuuuuuuuk

Kolla på Facebook, mina videos, eller de jag är taggad i. Där ligger reportaget med Degreed :)
Blev sjuk igår efter skolan, det var jättejobbigt! La mig klockan åtta på kvällen typ och vaknade imorse 11.15. Har sovit i vad är det? 15 timmar. Ändå är jag trött... Jag halvsov till klockan två på natten, vaknade då och tog bort mitt smink, inte kul att somna med mascara... Usch.
Aja, hoppas ni andra mår bra denna härliga *inte* fredag. Ikväll blir det i alla fall Idol! Calle eller Erik? <3 Båda tycker jag.

Kommentarer
Postat av: emma

åh jobbigt... Jag gillar både Erik och Calle, kan inte bestämma vilken av dom jag gillar mest, Erik kanske... (:



Jag orkar inte plugga på naturkunskapen... suck...

2009-12-11 @ 21:49:04
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0