hat åt eu

Jag orkar seriöst inte längre! Har suttit vid datorn och pluggat rättskunskap sen klockan sex, för jag kom typ hem då. Innan var jag i skolan och redigerade vårt musikreportage. Och innan dess var jag på SACO-mässan. Jag hatar verkligen slutet av varje termin! HATAR! Får damp-panik på det här. Uppgiften har fått mig att tappa lusten att läsa, skriva och titta på datorn... En punkt till sen lägger jag ner för idag och slår på en film! Harry Potter ska det äntligen bli!
Fucking EU-rätt!

Kommentarer
Postat av: emma

fan ja hatar den här uppgiften... Men jag har typ bara gjort 2,5 av frågorna, jag lämnar in det skit jag har och gör resten i helgen, ja skiter i att bry mig... haha

2009-12-04 @ 01:02:57
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0