sommaren :D

Ja, det verkar ju som om regnet kom precis dagen efter man åkte hem från landet... Idag åskade det till och med!
Men min sommar var underbar i år! Fyllde 18 år på köpet, har inte lagt in alla bilder från "landet"-tiden på datorn än, men här är i alla fall några.

  
T och jag på midsommarafton            L och jag på stranden

  
Midsommarstången på landet            Festis vid årstahavsbad

  
Solarium på regniga dagar...               Studsmatta

  
Födelsedag, fick min <3-parfym          Jag och min älskade man Boxer-Robert

  
Älskar mina "nya" klackskor från Belle.  Dead by April på sommarkrysset

 
18 år med fina ballonger :D                  Mjukis-dress på gungan

  
Tom-Tits                                             Kvällsdopp på årstahavsbad med M

 
Dead by April! <3



 
min söta kissekatt bianka <3



Det var några bilder från hittills av sommaren, den är FAN inte slut än! bara för att det regnar... -.-

Kommentarer
Postat av: Janette

Snyggt hår du har

2009-08-13 @ 20:16:31
URL: http://jenjanette.blogg.se/
Postat av: Janette

Tack detsamma :)

2009-08-13 @ 20:37:32
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0